Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Ο Κέβην Ντόυλ μεταγραφικός στόχος της Σέλτικ

Ο Κέβην Ντόυλ αποτελεί μεταγραφικό στόχο της Σέλτικ, σύμφωνα με τον προπονητή της, Νηλ Λένον. Ο 30χρονος Ιρλανδός αγωνίζεται στη Γουλβς. Το πρωτάθλημα της Σκωτίας το έχει, σχεδόν, εξασφαλίσει. Στην Ευρώπη κατάφερε να προχωρήσει μέχρι τη φάση των 16 του Τσάμπιονς Ληγκ, εισπράττοντας ένα σημαντικό ποσό, το οποίο μπορεί να επενδύσει στις μεταγραφές του ερχόμενου καλοκαιριού. Η Σέλτικ, λοιπόν, έχει ήδη ξεκινήσει το σχεδιασμό της ομάδας της επόμενης περιόδου, μελετώντας τους παίκτες εκείνους οι οποίοι θα μπορούσαν να την ενισχύσουν ακόμα περισσότερο. Σύμφωνα με τον προπονητή της, Νηλ Λένον, ένας από τους μεταγραφικούς στόχους της ομάδας του είναι ο Κέβην Ντόυλ,. Είμαι θαυμαστής του Ντόυλ. Προσπάθησα τον περασμένο Ιανουάριο να τον φέρω στη Γλασκωβη, αλλά δεν τα κατάφερα. Ο Κέβην είναι ο σέντερ φορ που μου αρέσει και είμαι σίγουρος πως θα ταίριαζε απόλυτα στην ομάδα μου, είπε ο προπονητής της Σέλτικ. Αυτό, ωστόσο, δεν σημαίνει πως ο Λένον φλερτάρει από τώρα τον Ιρλανδό. Αυτή τη στιγμή ανήκει σε άλλη ομάδα και δεν θέλω να δημιουργήσω πρόβλημα. Ο Ντόυλ, όμως, είναι ένας από τους παίκτες εκείνους που θα μας απασχολήσουν το ερχόμενο καλοκαίρι. Είμαι αποφασισμένος να διεκδικήσω την απόκτησή του, τόνισε χαρακτηριστικά ο προπονητής της Σέλτικ Νηλ Λένον,.
http://www.soccerbase.com/players/player.sd?player_id=41354
http://www.youtube.com/embed/V96evByFdP4
http://www.youtube.com/embed/iJNeqiOPmDw  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου