Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Μάριο Μάντζουκιτς: Αδιαφορώ για την πρώτη θέση των σκόρερς

Η κατάκτηση τίτλων με τη Μπάγερν Μονάχου και όχι η ανάδειξή του σε πρώτο σκόρερ της Μπουντεσλίγκα, είναι η πρώτη προτεραιότητα του Μάριο Μάντζουκιτς. Αποκτήθηκε το περασμένο καλοκαίρι από τη Μπάγερν και κατάφερε μέσα σε ελάχιστο χρόνο να πείσει ακόμα και τους πιο δύσκολους οπαδούς της ομάδας. Ο Μάριο Μάντζουκιτς βρίσκεται στην πρώτη θέση των σκόρερ της Μπουντεσλίγκα, αποδεικνύοντας πως οι Βαυαροί έκαναν… διάνα με την απόκτησή του. Ο Κροάτης επιθετικός, μίλησε για τους πρώτους μήνες του στο Μόναχο και έδειξε να μην ενδιαφέρεται για τις προσωπικές διακρίσεις. Αν καταφέρω να αναδειχτώ πρώτος σκόρερ του πρωταθλήματος θα με ευχαριστήσει, δεν το κρύβω. Αλλά δεν είναι αυτοσκοπός μου να τερματίσω πρώτος στο σχετικό πίνακα και δεν το σκέφτομαι στην παρούσα φάση. Αυτό που με απασχολεί είναι να κάνω καλά τη δουλειά μου και να βοηθάω την ομάδα μου, όποτε μου το ζητάει ο προπονητής μου. Στόχος μου είναι να κατακτήσω όσο περισσότερους τίτλους μπορώ με τη Μπάγερν και όχι να κερδίσω προσωπικές διακρίσεις, τόνισε ο επιθετικός των Βαυαρών,.

Οταν αποκτήθηκε από τη Βόλφσμπουργκ, πολλοί ήταν εκείνοι που
αμφισβήτησαν τις ικανότητές του. Ο Μάντζουκιτς δείχνει να το γνωρίζει
αυτό. Πιθανότατα έχω εκπλήξει κάποιους, οι οποίοι δεν πίστευαν στις
δυνατότητές μου. Εγώ ήμουν πάντα σίγουρος για τον εαυτό μου και δεν
εκπλήσσομαι από αυτά που έχω καταφέρει μέχρι τώρα στη Μπάγερν. Ξέρω
πως δουλεύω σκληρά για να φτάσω στους στόχους μου. Ημουν
αποφασισμένος να παλέψω από την πρώτη μέρα και συνεχίζω να είμαι. Με
την πορεία μου θα διαψεύσω πολλούς, αλλά θα δικαιώσω και όσους
πίστεψαν σε μένα, είπε χαρακτηριστικά ο Μάριο Μάντζουκιτς,.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου